زندگی یک مرد

می خواهم تا انتهای تنهایی بنویسم تا روزی که تو را بیابم و انگاه همه حرف هایم را به تو بگویم...

زندگی یک مرد

می خواهم تا انتهای تنهایی بنویسم تا روزی که تو را بیابم و انگاه همه حرف هایم را به تو بگویم...

من یک انسانم. یک انسان نیاز هایی دارد. به یک مونس. به یک دوست. من نیز این گونه ام.
نمی دانم دوستانم خوب نیستند یا زمانه عوض شده ولی روی هرکسی سرمایه گذاری کردم سود نکردم. هزاران دوست که هیچ کدام با من نیستند. در میان جمع ام ولی تنهایم....
از امروز(روزی که آخرین دوست را هم بیشتر شناختم اقای 10 ای که فکر می کردم در اینده هم با هم باشیم) به نوشتن روی می آورم تا شاید مرحم دل تنگم شود

طبقه بندی موضوعی

گروه تفریح و اینده ان

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ
با نام خدا
سلام
امروز جمعه است
و من با سوال دیشب شروع کردم که الان که تصمیم به عدم ایجاد رابطه با دخترها گرفته ام گروه تفریح را چی کنم؟ باز هم من گروه ساختم و گند زدم الان مشکل این جاست که خودم ترتیب تفریح بعدی را دادم اگه من نبودم شاید کلا نمی رفتند الان واقعا با گناه این چی کنم؟
درد دارم شبیه دردی که یک مذاکره کننده دارد از اون هایی که اقای حسن زاده می گفت که اگه روزگی یه گزینه اصرار کردند و تو اطلاع نداشتی چی می کنی

چی بگم با کی بگم....(فریدون اصرایی)

الان چه جوری گروه را یه سره کنم و تفریح بعدی را نابود؟
خدایا کمک...

ابروی من جلوی چند نفر مهمتره یا گناه؟
خدایا کمک....


الان درد ها م رو به کی بگم؟
خواهرم رو چی کنم؟ التن درد عجیبی به خاطر اون دارم خدایا یه شوهر خوب بکنه درد های خانواده کمک شه ان شا الله

دیگه اینکه مامان ناهار می خواد ماهیچه بده ککلا اخر هفته من میام کلی غذای خوب می ذارند خدایا خودت قابلم کن

صبح یه کم زبان و استراتژی خوندم منظورم بعد ساعت 10 و نیم 11 است چون اون موقع بیدار شدم😀😀😀😀

خدا بزرگه ولی چقدر تا این حد که من گند بزنم و اون درست کنه؟ الان دچار کفر خفیه نشیم برادر

فک می کردم علیرضا دیگه مثل برادر برام می شه و تمامه ولی...

این که علیرضا خیلی فرق داره با تصور من واقعا درد اوره باید برم جلو تر و فرد دیگه ای پیدا کنم

شایدم مثل دکتر علیشاهی باید تنها باشم نمی دونم

ولی خدا می دونه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی